Q/A

2013-07-09

Lina
Åhh din kännig var jätte fin vart kommer den ifrån<
Tack så jättemycket, den kommer ifrån H&M tror jag, den är köpt i våras. Jag använde klänningen på skolavlutningen, för att komma till inlägget tyck HÄR
 
Jannie
Hej! Har samma kamera som du och får aldrig(!!) till bra solnedgång bilder. Har du något knep?
Tyvärr har jag inte det, det kan bero lite på vad du har för objektiv och om du fotar med manuell eller auto. Prova att fota med manuell då har du kontroll över bländare och slutartid. Då borde det funka. Om du redan är det så är det bara att exprimentera runt lite, jag är verkligen inte rätt person att fråga. 
 
Lite då och då får jag anonyma frågor på bloggen, om ni verkligen vill ha ett svar är det bättre att lämna en bloggadress eller mejladress. Ett stort tack till alla fina kommentarer ni lämmnar, det betyder jättemycket. 
 
Detta är ett tidsinställt inlägg, jag befinner mig förhoppningvis någonstan i sveriges skärgård. Teckningen är dålig och chanserna att blogga är få.

Kommentarer
Postat av: Linn ♡

- ja visst är dom, allt bra? :)

2013-07-09 @ 22:05:20
URL: http://jonssonl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0