Ny vecka nya möjligheter

2013-01-14

Absolut inte den bästa känslan att stiga upp tidigt en måndag morgon för att gå till skolan,nu är det en ny vecka med nya möjligheter! Min vecka har börjar bra, efter skolan begav jag och jessica oss till gymmet! Känslan när man kommer hem och har trännat är obeskrivlig. Det var fullt med människor på gymmet, några med nyårsluften att tränna mer! Nu har jag ca 200 glosor att öva på tills imorgon! kill me, har jag nämt att jag verkligen inte gillar vår engelska lärare. Hoppas ni haft en riktigt skön måndag!
 
Bjuder på lite insp bilder ifrån weheartit.com!
 
Ni kanske ser att jag gjort om min design, kände för att ända på lite detaljer! Nu ser headern annorlunda ut och även menyn! Hoppas ni gillar den,
 

Kommentarer
Postat av: Elisa

SVAR: Åh hihi tack så mycket!

Jätte snygg header, kram på dig!:)

2013-01-14 @ 21:47:35
URL: http://lifebyelisa.blogg.se
Postat av: Ebba

sv: hihi:) Händer idag då?

2013-01-15 @ 17:59:26
URL: http://ebbaforsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0