Årets julklappar

2013-12-26

 
Detta är vad jag fått i julklapp denna jul, är verkligen nöjd och glad över allt. Ser redan nu att jag glömt några grejer, aja. Kommer få användning av allt och vill verkligen ha snö nu så att jag kan få ta massor med fina bilder med mitt nya objektiv. 
 
Jag hoppas att ni har haft en jättebra jul, jag skrev i förra inlägget att jag skulle dokumentera min julafton i text och bilder. Jag tog tyvärr inte så mycket bilder så det får bli i text. Jag spenderade först min julafton hemma hos farmor & farfar, vi åt jullunch, kollade på kalle och öppnade julklappar. Vi åkte sedan vidare till mormor & morfar där vi åt ett till julbord (snacka om att julen går ut på att äta) och öppnade sedan ännu mer julklappar. 
 
Igår var vi kvar hos mormor och morfar, när vi kom hem åkte jag vidare till Oliver och byte julklappar med honom. Vi hade en jättemysig kväll, vi gjorde b.la sönder vårt pepparkakshus vi byggde förut. 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linn

Åh, bra saker!:D

2013-12-26 @ 20:38:37
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0