27 December

2013-12-27

 
Detta gråa väder resulterar bara i trötta dagar, det blir knappt ljust ute. Skulle verkligen vilja ha lite snö just nu.
Så hur har min dag sätt ut, sa precis hejdå till min morbros och hans familj som har vart här under eftermiddagen. Vi har bytt julklappar, tagit sönder vårt pepparkakshus (vilket vi alltid gör när de kommer till oss på julen), lekt med mina små kusiner och ätit middag (inte julmat denna gång) 
 
Innan de kom var jag ute och körde lite, har inte övningskört på flera månader så det måste börjas med igen. Som tur är kommer jag ihåg det mesta. 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0