Tillbaks till pluggandet

2013-08-22

 
Två bilder jag snott ifrån min syster, tagna ute på någon ö i skärgården
 
Jag måste faktiskt säga att jag gillar våra mattelektioner, kanske inte just för matten. Vi skrattar alltid så himmla mycket. Jag borde igentligen sitta och plugga fysik, men efter andra uppgiften tog det stop. Fysik är helt klart det svåraste ämnet i skolan, förstår inte att det kan vara så stor skillnad emot matten.  Efter en hel del sms:ande har jag iallfall lyckats gjort de flesta uppgifterna. 
 
Annars bestod skoldagen av engelska och svenska. Det är verkligen skönt att börja 10.20, skoldagarna blir inte lika långa och jobbiga. Svenska lektionen var ett skämt, hela lektionen gick ut på att vår nya lärare skulle lära sig alla namn. Fast ska inte klaga det är bättre än prov och massor med uppgifter.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0