She is just a girl

2013-08-18

 
Nikon D3100 + Tamron 90 mm
Två poträtt bilder på min fina syster, vill hinna ta fler poträtt bilder innan sommaren är över för denna gång.
 
Jag hade en riktigt bra födelsedag igår, tack alla som gjorde den till det. Så nu är jag 17, känns faktiskt inget speciellt. Att det bara är ett år tills jag fyller 18 känns bara konstigt fast kul. Det är lite läskigt om man tänker efter hur snabbt tiden går, 
 
Ni har nog lagt märke till att jag gjort om min design, var inte nöjd med min förra och alla bloggare där ute vet hur viktigt det är. Hur många känner sig redo att börja skolan imorgon? Det är med blandade känslor jag kommer att gå och lägga mig ikväll. 
 
 

Kommentarer
Postat av: lowa

svar: tyvär så har jag redan provat att skriva center och det funkar inte! :/

2013-08-18 @ 20:54:35
URL: http://lowaek.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0