Porträtt II

2013-08-07

 Nikon D3100 + Tamron 90 mm
Ett till poträtt på mig själv.
 
Förlåt för att jag är så dålig på att svara på era kommentarer, ska försöka bli bättre på det när jag slutat jobba (på fredag) Min dag har bestått av jobb, rast, jobb osv. Nu ligger jag och slöar i hängmattan och väntar på att Elin ska komme hem, ska träffa henne lite ikväll. Det är jättejobbigt att man måste ge upp delar av sitt sociala liv pågrund av att man jobbar och behöver sitiga upp så tidigt. 
 
Gårdagskvällen spendera jag med Fanny och Jessica, vi eller de åt och sen slutförde vi deras cupcake bak, gå in på Fannys blogg om ni vill se hur fina de blev. 

Kommentarer
Postat av: Linnea - fotografering -

Den här bilden gillade jag enormt mycket :D

kram!!

2013-08-10 @ 21:16:18
URL: http://phics.blogg.se
Postat av: kajza ♥

Så fin du är!

Om du vill får du gärna gå in på min blogg och kommenter vilken färg på ett par skor som är snyggast! :D

2013-08-12 @ 23:54:51
URL: http://kajzasfotostyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0