Min fredag

2013-08-31

Är det bara jag som tycker det var konstigt med ett "rått" ägg till pastan?? En mobilbild ifrån igår.

Hade verkligen en toppen dag igår, trotts en lång skoldag med flera jobbiga lektioner. Efter skolan gick jag Moa, Oliver och Jesper hem till Oliver. Vi möte sedan upp Rasmus och cyklade ner till Bacohallen. Vi lämnade Oliver för uppvärmning och vi andra gick åt middag. Sen hejade vi på Oliver när han spelade match, tycker de var duktiga trotts förlust. Efter matchen cyklade vi hem till mig och bara satt och snackade. Det var länge sedan jag skrattade så mycket, både i skolan och hemma. 
 
Nu efter en lång gårdag ska jag förbereda mig för dagens "släktträff" Därför måste jag göra mig i ordning nu. 

Kommentarer
Postat av: Amanda

Neej, rått ägg är ju det godaste som finns på pasta! :)

2013-08-31 @ 11:32:35
URL: http://claraamanda.blogg.se
Postat av: Olivia

Kul :) Allt bra? Kram!

2013-08-31 @ 18:34:48
URL: http://oliwiafoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0