Grönan

2013-08-16

Bild tagen av min fina syster. 
 
Bloggen har stått tom i några dagar, anledningen är att jag har vart i stockholm två dagar. I onsdags åkte jag till grönan och hade en toppen dag med flera vänner. Vi hade tur med vädret och med folk, det var inte alls mycket folk där så vi kunde nästan springa in och åka det vi ville. Har flera roliga och knasiga minnen där ifrån nu! Vågade också åka eclipse, det var riktigt coolt att vara så högt upp. 
Jag tog i så mycket bilder men det gjorde därimot Moa så gå och och kolla hennes blogg. 
 
Igår åkte jag till stockholm igen och denna gång med mina syskon och mormor & morfar, då hade jag med kameran så har massor med bilder att visa. Vi gick runt en hel del, åt lunch, fotade, åt glass på strandvägen. En hel mysig dag, verkligen!  
 
Känner att det här inlägget blir väldigt långt, läs om ni orkar. Igår kväll träffade jag Moa och Lovisa igen, vi gick till Bacohallen och stöttade Oliver när han spelade match.
 

Kommentarer
Postat av: sussi

wiiiiiiiiiiiiiieeeeeeeeeeee...
vill oxå =)

2013-08-16 @ 13:28:36
URL: http://siouxzie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0