Sunny photoshoot

2013-04-17

 
När jag kom hem ifrån skolan, tog jag och Lina cyklarna ner till hammnen för lite fotografering. Har inte fotat på jättelänge så det var riktigt kul. Det blev tyvärr inga riktigt bra bilder som jag hade hoppas på. Det var ändå skönt att komma ut i solen, trotts att det blåser så mycket. 
 
Påtal om fotografering, vi har en entreprenörsläxa som går ut på att man ska lära sig något på egenhand, det kan vara var som helst. Har ni något roligt fotoknep eller något intressant som ni skulle vilja dela med er av till mig.

Kommentarer
Postat av: Clara

Så lite !

2013-04-19 @ 16:06:17
URL: http://clararingqvist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0