Shopping i Åre

2013-04-02

Min kväll spenderas i stugan framför brasan med familjen. Passade på att ta kort när lina satt med sin bok. Vilket påminner mig om att jag har en engelskabok jag behöver börja läsa, ush. 
 
Efter en dag med ännu mer skidåkning gick vi ner till Åre torg för lite shopping, det fanns förvånansvärt mycket affärer. Hittade en skön tjocktröja som jag köpte, istortsätt alla affärer är sportaffäre. vi åkte mest vid VM 6 p.g.a alla lifter upp till toppen var avstängda pågrund av blåst, lite synd men det gick bra ändå. Hoppas alla har ett toppen lov, hemma eller på semester. 

Kommentarer
Postat av: Inga-Linnin

Jag var i Åre under sportlovet:)

2013-04-02 @ 20:15:02
URL: http://livetenligtingalinn.blogg.se
Postat av: CECILIA

mysig bild :)

2013-04-03 @ 20:08:30
URL: http://candersson.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0