Fototävling

2013-04-18

 
Jag är med och medverkar i Emmas fototävling, där temat är min favoritbild. Där priset är en värdecheck på 200kr att handla för hos Kamda.se Om jag vann skulle jag vilja ha ett skylight pro filter med 67 mm, vilket skulle hjälpa mig mycket när jag fotar porträtt bilder. Filtret gör att bilderna får en varmare ton och hudtonerna blir bättre.
 
Jag tycker att jag ska vinna för jag älskar att fotografera (vilket du märker när du läser min blogg)  Fotografera är så mycket mer än att bara trycka på en knapp och vipps så har man en bild. Det är mitt sätt att berätta och förmedla känslor. Mitt bidrag är en bild jag verkligen är nöjd över, man ser verkligen formen på grodan och grodans små fingrar (eller vad det heter)

Kommentarer
Postat av: linn

Lycka till i tävlingen bilden är superfin! :)

sv: tack så mycket! :D

2013-04-18 @ 18:11:28
URL: http://linnffotar.blogg.se
Postat av: Celine

Hoppas du vinner! :D

2013-04-21 @ 00:01:20
URL: http://celinelf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0