Min Fredag

2013-04-05

 
Snacka om att detta har vart en händelserik dag. Solen sken när vi vaknade, åh älskar det blir på så bra humör och speciellt när man ska vara ute hela dagen. Det blev en riktigt lyckad skiddag. Var duktig och tog med min kamera ut idag, så fyllde den med massor med fina vinter bilder.
 
På eftermiddagen gick vi på afterski och sen vidare och åt middag på torget mitt inne i Åre, jätte mysigt. Vi gick sedan vidare till en hopp och parallell slalom tävling. Blev lite arg på mig när jag upptäckte att kameran var slut på batteri när jag skulle ta upp den och fota. Typiskt mig, när jag har värsta fototilfället.

Kommentarer
Postat av: molz

Är så avis på dig! :(

2013-04-06 @ 17:58:10
URL: http://molz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0