The most I can give you is my heart

2012-09-27

Glad tjej här!
1. Det är torsdag och vi är lediga imorgon (studiedag)
2. Har ätit middag med Fanny på stan och sedan gått runt i affärer på tjejkvällen och köpte ett par träningsbyxor. När vi satt och åt började vi prata om att jag ska åka utomlands och det visade sig att Fanny kanske ska åka till Gran Canaria dock under jullovet! Då tänkte vi varför åker inte bara hon på höstlovet så kan vi träffas där! För ni som följer min blogg vet att jag ska åka till Gran Canaria under höstlovet. Så hon ska prata med sina föräldrar och kolla upp om de finns lediga rum o.s.v! Happy!
 
Förlåt för dålig uppdatering igår, min klass har hållt på med ett projekt till föräldrar mötet (som var igår) vi visade vår film och berättade inför alla föräldrar om projekten (läskigt med för mig gick det riktigt bra)
 
En film ifrån när alla 1:or på teknik var i koffsan!

Kommentarer
Postat av: CASSANDRA

hoppas du haft en bra dag :D

2012-09-27 @ 23:26:51
URL: http://cassandras.se/
Postat av: K A J J A

(är ledsen att jag inte svarat på denna kommentar innan men har inte haft internet på flera dagar då det varit kabelfel)

Sv. Jodå, de är bra här, skönt med helg ju! Själv då? :)

2012-09-28 @ 17:08:38
URL: http://knaskajja.blogg.se
Postat av: Linnea

Ja gärna, säg till när du följer mig och vilket nummer du blev så gör jag detsamma!

2012-09-28 @ 17:25:02
URL: http://linneakraft.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0