Tältning i koffsan

2012-09-06

Igår hade vi (alla 1:or på teknikprogramet på westerlundskagymnasiet) cykelorientering ut till koffsan, en liten badplatts ca 10 km utanför min hemstad. Jag kan tänka mig att vi cyklade ca 2 mil, eftersom att det var orientering så var vi ju tvungen att cykla till olika kontroler o.s.v
Vi kom fram ca 15.00. På kvällen lagade vi middag, pratade, umgicks med nya och gammla vänner, berättade historier framför brasan under en sjärnklar himmel, grilade korv m.m. Det var riktigt mysigt.
 
Sen när vi kom till själva tältningen så var det inte lika mysigt, det var iskallt ute och i tältet, det var jätte hårt. Ja ni vet hur det är att tälta.
 
Idag cyklade vi ännu 10 km hem till Enköping igen, och fick som tur var vara lediga idag. Jag tror att de flesta kom hem trötta och med en liten/mycket förkylning
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Rolly Fermelin

Svar: Jo, tack det är bara bra! Hur är det själv? :)

2012-09-06 @ 21:57:43
URL: http://byfermelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0