Min drömresa!

2012-11-17

För några dagar sedan satt vi i skolan och pratade om våra drömresor! Jag har så länge jag kan minnas viljat åka till USA, speciellt New York, Los Angelse, Miami och Florida! Jag vet inte riktigt varför men jag antar att en stor anledning är att det är där allt stort händer. Alla bra filmer uspelar sig där och tanken att upptecka det i verkligen. Detta är verkligen en av mina stora drömmar och jag kommer att åka dit någon gång när jag blir äldre. Jag hoppas bara att det inte kommer dröja allt för länge!

Kommentarer
Postat av: Julia

new york är en underbar stad! :D

2012-11-18 @ 19:08:32
URL: http://jjuliees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0