En mysig söndag!

2012-11-11

Grattis på farsdag min älskade pappa♥
På eftermiddagen åkte vi först hem till mormor & morfar för att fika och fira farsdag. Det var jätte mysigt och kul att träffa dem. Vi kollade på bilder ifrån vår resa. Sen åkte vi vidare hem till Farmor & Farfar där blev vi bjudna på middag. De lika mysigt. Nu har jag ännu mer kort ifrån Gran Canaria ifrån farfar men vet inte om jag kommer att lägga upp så mycket fler bilder där ifrån, vi får se!
 
Nu sitter jag och kollar på EMA galan, grymt bra! Jag vill också passa på att länka till Fannys blogg, nu när den är klar och hon har börjar blogga. Ni kan besöka den HÄR
Hittade en gammal porträtt bild i mitt arkiv på datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0