En jobbig torsdag!

2012-11-15

Jag ändrar mig onsdagar är inte den jobbigaste skoldagen, torsdagar är!  Är det bara jag eller tycker ni också att det faktiskt är lärarna som avgör om ett ämne är kul/tråkigt. När en lärare vart borta i nästan 2 veckor och vi missat jätte många lektioner och så får han det nästan att låta som det är vårt fel! Blir så arg!
 
GAAAHH jag hoppas ni har sätt Breaking Dawn part 2 om inte GÖR DET! Den är as bra faktiskt än av det bästa filmer jag sätt. Om ni missade det så var jag på den med Fanny igår kväll! Vill se den igen-_-
 
Hittade en bild på mig och fina Moa ifrån när vi hade besök ifrån englandsmännen i akrivet. Tack för att du gjorde en tråkig skoldag lite roligare!

Kommentarer
Postat av: Moa

Åh vad gullig du är! :')♥

2012-11-20 @ 10:39:33
URL: http://littlemoa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0