weekend♥

2012-11-23

Ni som följer min blogg vet att jag älskar att fota, tyvärr har jag inte hittat ett tillfälle på väldigt länge att göra det. Det är så tråkigt ute nu för tiden vilket gör att jag inte får något inspiration och vet inte vad jag ska fota. Jag hoppar på snö och fina dagar här framöver! Under tiden får ni nöja er med bilder ifrån akrivet och texter/bilder ifrån weheartit.com
 
Skoldagen var helt världelös, vi hade en lektion i programering och en idrottslektion. På programeringen gör vi samma sak varje lektion så vi lär oss knappt något nytt. Nästa vecka börjar teknikvetenskap projektet och sen ska vi välja inriktigt.GAAH panik vet inte vad jag ska välja. 

Kommentarer
Postat av: Fatma

fin quote :)

svar: det gör vi visst :)

2012-11-28 @ 23:18:30
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0