The beginning of something new

2012-08-16

Första dagen i skolan idag, iiih var riktigt nervös men det gick faktiskt riktigt bra. Nu har jag börjat gymnasiet, så från och med nu går jag i klass Teknik 1A (tror att det heter så) hamnade i en sjukt bra klass där jag har många vänner. Nu har ett nytt kapitel i mitt liv börjat, ett kapitel där våra drömmar och våra val kommer att forma våran framtid. 
 Nu något helt annat, igår spederade jag sista dagen på sommarlovet på bästa sätt. Jag, Fanny och Jessica tog tåget till stockholm för lite shopping. Det var tänkt att vi skule köpta något vi skulle ha på oss första dagen i skolan men inte riktigt så blev det. Jag köpte ett orange iPhone-skal och en vit/grå tjocktröja. Dagen var i alla fall toppen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0