Fredag & Lördagens händelser

2012-08-19

Sweetsixteen
I fredags fyllde ja 16 (där av dålig uppdatering) var självklart först i skolan, andra dagen på westerlundska. Dagen var toppen på kvällen kom mormor & morfar, farmor & farfar, jag fick ett kamera stativ av familjen. Det fungerar riktigt bra (bilder kommer)
 
I lördags åkte vi till västerås efter lunch, jag kollade lite på datorer, ska köpa en för pengarna jag tjärnade när jag sommarjobbade. Hittade ingen som jag köpte blir så himmla snurrig eftersom att alla försäljare säger olika...
Sen på kvällen åkte vi hem till ett par kompisar på 40-års fest. Det var riktigt kul, vi gick hem till farmor och farfar på natten och slaggade där, det var fortfarande varmt ute och kändes som sommar.
 
En oredigerad sommarbild.
 

Kommentarer
Postat av: Wilma

Jag ska köpa en dator men tror jag har bestämt mig för en HP notebook på Alina system! Mne får se!!

2012-08-20 @ 09:18:03
URL: http://wiimzanwilma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Elinfotoliv.webblogg.se

.

Kontakt: [email protected]







RSS 2.0